zzzz ...




Idag är jag inte det minsta uppspelt, idag är jag trött!!!!



Jag håller på och skriver en diskuterande text om lärare behöver ett vetenskapligt förhållningssätt eller inte.
Hur man skriver en diskutions text ? - Det vet jag inte..
Vad det är jag ska skriva om ? - Det vet jag inte heller..
När den ska vara inlämnad ? - Imorn, såklart!

Det går bra för mig. NOT!
Det värsta är att jag tyckte att jag nog hade knopat ihop en ganska bra text iaf (har ingen aning egentligen)
och ansåg att jag nog var klar. Men nejdå, jagg har bara skrivit en halv sida (!!) och texten bör vara iaf 1 sida.
Så japp, nu är det bara att hitta på massa skit.
Jag brukar vara grymt bra på att låta fantasin ta över lite och vips så har jag en jätte lång text.
Men jag ska berätta för er att det är grymt svårt och hitta på saker när man inte har en aning om vad det är man ska skriva om .

Och inte hjälper det att vara "sjuk" imorn heller.
Jag kan ju lägga in texten i mappen iaf.
Jag kanske ska vara med om en "bilolycka" ?!
Det är ju trovärdigt i det här vädret.. Och isf ligger jag ju på sjukhus och då kan jag minsann inte lägga in texten i mappen :D 



 PS. Jag ÄLSKAR  att det kommer mer snö . HURRA! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0