Slöast!



Fast jag vet att jag har riktigt mycket o göra idag så har jag suttit här i typ 1 ½ timme.
Och förresten så hade jag ställt klockan på 9. Tror ni jag gick upp då ?
Neeeej, jag gick upp kl. 12. Typiskt!
Nu kommer jag ju inte hinna göra allt. Jag blir så trött...........
Men nu ska jag ta tag i det här. Det får bli racerfart genom hela dagen.
Ingen får försöka prata med mig eller på någotvis störa. Då går allt åt helvete.

Åker till stallet först. Redan då kommer det gå åt helvete.
Jag står alltid i nästan 1timme o bara pratar.
Tänk vad snabbt det skulle gå om jag bara gjorde mitt och gav fan i dom andra..
menmen, vi har ju roligt där ute iaf :)

 

nej, tjo!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0