Pinsamt!

 



Jag skäms när jag skriver detta :/



Hela kvällen igår hade jag en känsla av att jag hade glömt något, men jag kunde inte komma på vad det var.
Jag gick igenom vad jag hade gjort under dagen om och om igen. Men nej, jag kom fram till att jag hade inte glömt någonting.
Jag duschade o pysslade lite sen ca. 23.00 gick jag och la mig ( känslan var kvar ).
Efter att ha legat i sängen ca. 5 min kom jag på vad jag hade glömt... HÄSTEN!!!!
Förgudsskull, jag hade glömt ta hand om min kära häst.
SÅ jävla pinsamt!
Jag hade verkligen glömt bort att åka ut till hästen.. Jag fattar inte!!
Det var bara att dra på sig kläderna och bege sig iväg till stallet..
Som tur är har jag riktigt bra stallvänner som hade gjort iordning maten åt mig. Tack! <3

Jaa, jag vet inte vad jag ska säga.........
Kan ju göra ett försök och försvara mig med att jag har mycket som snurrar i min så kallade hjärna just nu.
Inte för att det är ett speciellt bra försvar, finns inget  bra i det här fallet..
Jag skäms och lovar att aldrig mer göra om det!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0