Mer vin åt folket!





Alla blir så trötta på allt festande o drickande under jul/nyårs helgen.
Men inte jag inte, jag får mersmak. ;) Jag tycker verkligen det är så himla kul!
Farligt, jag har ju alkolist-gener i släkten, på flera håll.. Bäst jag passar mig!
Vore himla tråkigt om ni såg mig på en parkbänk med en marinella i handen och min bästa vän var Blomman.
Fy sjutton, vad tragiskt.....






Min skidkarriär går kanon!
Jag blir bara bättre o bättre :D
Man kan tycka att det är lite väl kallt o åka skidor nu.
Men då ska jag berätta för er att långkallingar är typ det bästa klädesplagget som finns :D
Jag lever i sockor, långkallingar, mössa och stickadtröja numera.. Kanske inte det sexigaste som man kan ha på sig, men helt klart det skönaste! :D
Fast nu är jag på jobbet o då var jag tvungen o ta på mig ett par jeans och fixa håret.. Typiskt!



Grymt skön vecka:
Måndag- ledig!
Tisdag- jobba
Onsdag- ledig!
Torsdag- jobba
Fredag- ledig!
Jag gillar!







Kommentarer
Postat av: Mickis

Sv: hehe ja hon är väldigt söt :) Bra att du inte blev ledsen haha

2010-01-05 @ 16:27:37
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0