Mammig.

 




Alltså, nu börjar jag bli orolig på riktigt över Heinz.
Inte för att han är busig, utan för att Sorvari har fått nån jävla dille på min söta bil. :O
Herregud!

Mamma har sett honom 2 förmiddagar här hemma på våran gata.
För det första, vad gör han här uppe ?!  
Iaf så gick han typ 5 varv runt Heinz första gången.
Andra gången stannade han bara brevid o kollade.
Sen har pappa sett honom på eftermiddan, då står han också o glor på bilen.
O idag såg jag honom utanför salongen. Jag hade parkerat på torget.
Så tittar jag ut och där står Sorvari o glor..
Vafan!

Tänk om jag vaknar en morgon o min kära vän Heinz är borta.
Vad gör jag då ?
Vem ska då ta mig till stallet varje dag ?
O vem ska då göra så jag kommer i tid till jobbet ?
O vem ska då busa med mig o glida förbi korsningarna ? 



Undrar om det hjälper att jag sätter en lapp på rutan.
"Vänligen, titta ej på min bil"
Har känslan av att när det gäller Herr Sorvari så skulle det kunna hjälpa :) haha

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Emma

du får passa dig... han vill nog åt den;)

kram emma

2010-01-14 @ 00:07:12
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, men sätt en lapp för tusan!innan det är för sent!Kram till dig och Heinz :)

2010-01-14 @ 11:39:31
Postat av: Mickis

Nej men usch va otäckt! Jag säger som Anna, sätt upp lappen! Men skriv typ: "Sorvari, jag gillar inte dina blickar så snälla sluta glo." :D haha

2010-01-14 @ 13:55:42
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: rebecka

vem har börjat blogga igen då? JO JAG!!!! WOHO

2010-01-14 @ 19:21:38
URL: http://rebeckamagnussons.blogg.se/
Postat av: Ingela

Nu är nog Gabbe lycklig när Sorvari spanar in Heinz istället för henne, tihi

2010-01-15 @ 19:03:30
Postat av: elin

hahahhaa vad fan är det för snurrig gubbe då? För oss som inte bor i Philly ;)

2010-01-21 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0