Jobbar mig uppåt.





Det är riktigt jobbigt o ligga i undeläge kunskapsmässigt.
Har haft ett seminarium nu på fm. Hjärnan är gröt på mig nu!
Alla dessa duktiga människor.. suck...
Men bättre att jaga än att bli jagad. Är det inte så? 

Fast det retar mig lite ändå.
Jag satt uppe till 2 inatt och läste. 
Tyckte liksom att jag var välförberedd.. men nog fan var dom mer förberedda. 

Men jag känner mig ändå liiiite duktig eftersom jag jobbar samtidigt som jag läser.
Dom lämnar sina ungar på dagis mellan typ 9 o 3, bara för att plugga..
Själv jobbade jag mellan 9 o 7 igår.
Sen åkte jag till hästen. Kom hem vid 9, duschade.
Tittade på två st föreläsningar. Sen började jag förbereda mig inför seminariumet.

Nu ska jag läsa under helgen.
På måndag, då jävlar ska jag vara bäst! :D





Hade "dejt" med snyggingen imorse ;) ( den där gubben alltså )
Han gillar mig :D Han sa det... Sen kanske han inte menade att jag skulle ta det så, men det tänker jag göra iaf :) Han tyckte jag skötte hästen alldeles utmärkt och att hon var mycket fin.
Han skulle bara veta att jag glömde henne :S 
Det sa jag såklart inte till honom!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0