Imorgon är dagen..





Imorgon är dagen då jag ska få ett svar på min största oro..
Vad gör jag om jag inte får ett bra besked? Vill, men borde inte..


Imorgon är dagen då jag ska till hudläkaren..
Kommer jag få lov att ha händer som liknar ruttna korvar resten av livet eller går det att göra något åt detta?


Imorgon är även dagen jag börjar skolan. 
Hur kommer det gå till? Jag måste börja plugga ...


Imorgon är dagen då jag kommer börja mitt otroligt stressiga liv.
Jag bryter ihop snart! Det är nära vill jag lova. 


Imorgon är dagen då jag ska bli en ordentlig hästägare..
Jag har så otroligt dåligt samvete för den där hästen! Jag borde lägga ner mer tid på henne.. Rida så gott som varje dag är ett måste från och med nu.


 


Jag har varit sur och otrevlig hela veckan. Jag ber om ursäkt för det!
Det är lite mycket nu..  Jag orkar inte!

 

Igår firade vi tjejer Jennie för att hon har fyllt 20 :)
Det var jätte kul!
Jag gillar brudarna massor :)
Kommer bli mycket 20års firande iår. Men det är bra för det betyder mycket konstiga påhitt :)

 

Nu sova o ladda inför den stora morgondagen.. Nervös!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0