Gul bil = Farlig bil




Idag gjorde jag det igen..
Jag glömmer liksom bort att det är vinter och att mina vinterdäck inte är så jätte bra.
Det innebär ju att man måste bromsa i tid inför en korsning.
Men det gör inte jag..
Så det var nog 8onde gången jag glider förbi korsningen när jag ska svänga ner på våran gata.
Det börjar bli väldigt djupa spår borta på vändplanen.
Det är dit jag åker o vänder för att sedan göra ett nytt försök, från andra hållet, att hamna på rätt gata.
Då går det oftast bättre som tur är :)

Vore en himla otur om jag möter någon och glider rakt in i den bilen.
Jag har liksom inte så mycket kontroll när det händer..
Så om ni ser en gul bil som blinkar men ändå inte bromsar och svänger.. SE UPP!!
Den kan komma och glida rakt in i er.

Heinz är så himla busig ibland! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0