...



Dagen har gått bra! :) Mycket bra faktiskt!
Så nu är jag mig själv igen.. Nästan iaf.

 

Fick en jätte bra läkare som förklarade allt för mig, hur allt hänger ihop och vad jag måste göra/undvika.
Det är verkligen helt logiskt om man tänker efter..
Jag fick iaf lägga händerna i något lila vatten. Så nu har mina händer en äkta "brun-utan-sol" färg. Inte vackert!
Sen fick jag lite mer piller. Yey!
Snart måste jag köpa en dosett. Blir helt virrig av allt som ska ner i magen..

 

Skolan drog igång och jag hänger med på vad som händer.
Dock drar den igång med dunder och brak så just nu borde jag läsa i en bok, men nej..
Borde även titta på en inspelad introduktion, men nej inte det heller ( den var otroligt lång med en väldigt tråkig gubbe! )


Sova nu.. Jobba imorn fm, sen läsa på em. Kul liv! :)



Ps. Jag drömde att jag gifte mig inatt. Konstigt var det! Kan inte riktigt släppa det.. D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0