Corre " plugghästen" Libäck.




Jag börjar komma in i det här med skolan nu :)
Igår lämnade jag in en alldeles perfekt inlämning om min gamla lärare Eva.
Fasen, jag saknar Bennis lite ibland...

 

Vi har blivit indelade i grupper , 8st i varje grupp.
Jag hamnade helt klart i en mycket jobbig grupp!
Jag var yngst. Den som var närmst mig i ålder var 26 (?) typ..
Alla hade barn, man/fru och hus..
En var samhällslärare men skulle läsa till historia.
En hade jobbat som obehörig lärare i 10år.
En var vikarie på förskola.
... Fattar ni var mycket erfarenhet dom har!
Jag ligger inte riktigt på samma nivå om man säger.. :/
Jag får ju helt klart mer press på mig nu. Men det ska nog gå bra.
Dom var ju snälla iaf :)

Fast måste säga att det var lite jobbigt när dom började dra jämnförelser med sina egna barn och berättade vad de märkte på dom.
Och när de började prata om hur att det var skillnad på när dom gick i skolan och nu..
Nej, det är ingen skillnad på när jag gick i skolan och nu.
Det var ju typ nu jag gick i skolan..
Aja, får försöka se det positivt :)



Sista kunden nu sen till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0