Here we go again!




Började dagen med att försova mig med nästan 2timmar.
Skulle vara i salongen också såklart. Pinsamt!!!
Men jag fick ringa till de kunderna som jag hade missat o fixa ny tid åt dom.
Herregud...
Ibland blir jag rädd för mig själv när jag är så virrig och tankspridd.
Häromdan blev jag förresten rädd för mig själv för att jag var så ordentlig och samlad.
Aa, ni skulle ha hört mig då. Ni hade blivit imponerade! :)
Utskällning i lugn form och lågt tonläge.
Låter inte som mig, men det var jag ! ;)
Det tog hårt och jag gilla´t :)

 


Nu slutade jag precis.
Ska åka ut till storbron och fika med tjejorna :)
sne blir det snabba ryck hem för att skriva ihop en inläming om skolan historia.
Har inte en blekaste aning om vad som ska skrivas.
Men hey, det löser sig kanske. Hoppas!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, minns du inte mongo läraren i psykologi som påstod att man inte kunde försova sig utan att du hade planerat det! Just de Corre hade du inte planerat de vavvaavva?? ;)

2010-02-19 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0