Smile, kläder, resa och tenta!





Både Colgate o Pepsodent har ringt mig idag, hur många gånger som helst!
Dom vill att jag ska vara med i deras reklam. Det är ett himla tjat!
Förstår inte varför dom är så bestämda på att jag ska vara med i deras reklam liksom........
Jo, det vet jag :D 
Det är för att ; Jaaaaa, jag har tagit bort tandställningen idag! :D
Det var lite ljug i början där, sorry!
Jag är grymt nöjd! Det är så slätt o lent på tänderna nu :) Härligt!
Istället för att plugga till tentan imorn så var jag kvar i Karlstad förut.
Jag tänkte köpa en ny klänning som jag kunde ha i helgen. Men nej, det gick inte heller..
Istället köpte jag jeans, ett linne, en skinjacka, leggins, ett par skor och en tunika.
Jätte bra Corre-Snorre!
Jag har ju knappt några pengar... :S
Men jag gillade kläderna så mycket så jag var tvungen.
Det sa hon i kassan på Vila också att jag var :)
Konstigt va ?
  




En vecka i Tunisien i maj.
Jovars, det ska bli trevligt! :) Tack mammi!



Nej, nu måste jag ta tag i tenta pluggandet... kanske....
Jag har inte svarat på alla frågorna än och jag har inte läst klart boken.
Kommer bli en jobbig och lång tenta imornbitti!
Det är så typiskt mig.. Jag kan verkligen inte plugga :(






Kommentarer
Postat av: gabriella,

får jag hänga med i resväskan till tunisen? (A) ;) haha.

2010-02-23 @ 12:03:20
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0