Oh no!




Japp, då var det bekräftat. Jag har gått o blivit psyksjuk, inte så lite heller.. Typiskt!
Schizofreni tror jag det är. Det är jätte konstigt!
Jag har ju alltid sagt en sak och gjort en annan..
Men nu säger jag en sak, tänker en annan och gör en tredje.
Himla jobbigt men snart mår vi förhoppninsvis bra igen!

 

Jag har dödat mitt hopp och mitt andra jag en gång och lagt dom i koma två gånger.
Men varje gång får dom hjärt- och lungräddning och vips så är det vid liv igen och bara skriker rätt ut!
Det  går inte att stå emot.
Kära nån, sparka på mig när jag redan ligger, snälla!
Dra bort mattan, såga av mig fötterna.. Ja, vad ni vill.
Jag kan inte hålla på såhär. Det går emot alla mina principer!
Jag tycker inte alls om sånna här människor, så blev jag en själv.. Hur gick det till ?

Nej, jag fattar verkligen ingenting.
Och inte mitt andra jag heller för den delen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0