Måndag.




Första dagen på praktiken idag.
Det är så himla mysigt :)
Dom är så otroligt söta dom där små ungarna!
Jag tror jag kommer trivas hur bra som helst.




Sen har jag varit i stallet i hur många timmar som helst.
Det ser ut som att min häst är dräkigt .
Sjukt dåligt samvete för det!
Jag ska ta tag i det nu. Rida, rida, rida ...
Tänkte på en sak förut idag.
Jag bestämmer liksom vilka dagar vi ska köra hård träning, vilka dagar vi ska vila och vilka dagar vi bara ska små jogga lite.
Hon kanske inte alls känner för samma sak som jag gör den dagen.
Vad elak man är!
Dessutom bantar jag henne.
Jag är en vidrig människa!
Tänk om någon skulle bestämma över mig och säga att jag måste banta och hur jag ska träna.
Jag skulle vara så jävla arg!


Mm, det är bra orättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0