Hurra för mig!



.. nej, jag fyller inte år och  jag har inte vunnit pengar.. Tyvärr!
Men jag börjar bli grym på o vara ensam. :D
Såååå, Hurra för mig!
Behöver nog bara bo hemma i typ 1-2 år till .
Pappa kommer bli sååå glad när jag berättar det här för honom :) haha

 

Skolan går jätte bra! Är förvånad över hur bra jag hänger med. Blir nästan imponerad över mig själv..
Mitt enda problem är resan från Falun till Leksand på em.
Det finns 3 vägar mellan Leksand och Falun.
Jag åker en jätte bra väg till Falun på morgonen men sen när jag ska hem blir det problem.
Har liksom hamnat på dom andra två vägarna. En igår och en idag. Inte kul!
Dom är längre och tar längre tid.
Varför är det så svårt och åka den bra vägen hem ?!
Jag förstår inte, hur svårt kan det vara att hitta den..
Ska göra ett sista försök imorn..
Måste försöka komma ihåg från vilket håll jag kommer och sen tänka spegelvänt .. Svårt det där !


Sen tänkte jag stanna till hos Kristin o William på vägen hem :D Det blir kanon! 




Och förresten, det komer snö. Massor av snö! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0