en gång till.


.. Japp, det hände igen.
Jag tror det knappt själv. Helt jävla otroligt!
Jag är i chocktillstånd..
Sånt här önskar man inte ens sin värsta fiende.
Jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE!!!
Joo, jag gör det.




Imorn får jag iaf ta bort min tandställning :D
Det är något som jag vill och som kommer kännas jävligt bra!
Wooohooooooo!

På tisdag har jag tenta :(
Det är något som jag inte  vill och som inte kommer kännas bra!
Buuuuhuuuuu!

Mamma och pappa är i Karlstad och bokar en utomlandsresa till familjen :D
Det är absolut något som jag vill och som kommer kännas bra!
Woooohoooo!

Okej, nu får det vara bra.
It's time to kill. Öm en säger..
(Jag är inte full, bara jävligt förrvirrad och upprörd!)
Söndags fika hos Becka ikväll. Behövligt för min del!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0