Dalarna.




Jahapp..
Nu sitter jag alldeles ensam i Leksand. Jobbigt! Men det ska nog gå bra..
Ska till skolan i Falun. Det är därför jag håller till här.
Gillar Leksand mer så jag bestämde mig för att bo här och sedan åka till Falun. Är ju bara 4mil emellan..
Jag tänkte att jag ska försöka o inte tjata huvudet av Anton.
Han har antagligen annat för sig än o underhålla mig dom här tre dagarna.

Hemsk resa hit! Gick knappt o ta sig fram för all snö. Både på marken o i luften.
O helt plötsligt stog den största älen någonsin på vägen.
Men färden gick bra :) Tog bara extremt lång tid..



Okej, helgen nu då..
Sandra hade 20årskalas. Himla lyckat! :)
Jag och Madde var Eva och Adam.. det var roligt!
Men det blev helt sjukt varmt så jag fick byta om. Slet sönder halva klänningen, men jag lyckades på någotvis få ihop det ändå.. Var ingen som påpekade att jag inte hade knäppt klänningen iaf :)
Gick på "efterfest" till världens segaste och coolaste ( iaf enligt honom själv ) .. Antar att alla vet vem jag menar.
Drack alldeles för mycket . Solbacka och Aurora är farligt!
Det hela slutade med en hemsk söndag men många toalett besök. Inte kul!
Eller fräsch tjej, som vissa andra sa det :D hahah...



Aja, nu ska jag träna vidare på att vara helt ensam..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0