Intressant!



Den här bloggen måste vara en av de mest intressanta som finns.
Det bara sprutar ut inlägg här!

Rubriken var ljug. hihihahahoho..
Ibland är jag så himla busig!



Idag började skolan.
Om jag har gjort min uppgift tills idag? Nej, självklart inte!
Men jag ska åka ner till bibblan och låna böcker och fixa den nu.
Det börjar kanonbra. Men den här hösten tänker jag få skit bra betyg, så bara den här veckan är över och jag slutar jobba så ska jag lägga ner min själ i alla skoluppgifterna. I promise!
3 dagar i falun nästa vecka. Utan mina klassisar sen förra terminen. Känns lite tungt men det går nog :)

Nu ska jag ta tag i mig själv. Duscha, bibblan, mormor, mat och jobb....
HAJHAJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0