Äta bör man, annars dör man..



... Äta gör man, ändå dör man.




Igår hade jag och Almida tjejkväll.
Så himla mööööjsigt, som vi säger det :)
Vräkte allt vi kunde hitta.
Först korvstroganoff o ris (min favvo) , sen hallon och grädde, sen godis och till sist chips och dipp.
Vi blev riktigt feta :)
Kollade på ice age och kliade på ryggen och sen sov i bäddsoffan.
Aa, för jävla bra kväll :D
Men nu ser det ut som ett helvete här. Galet stökigt! Typiskt almida och lämna mig med all disk och en kaotisk soffa..


Idag har jag fortsatt fläskandet.
Thaimat med Becka o Madde.. och om en stund ska jag fika med gabbi :)
Tur att jag var ute och "sprang" med bröderna hurtbulle igår ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att höra att de finns flera som vräker i sig go saker =O). Sprang... Höll de dig mellan sig å drog dig framåt ;O). kram å puss

2010-08-16 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0