Koooom igen!




.. Alltså visst, jag har gjort en del dumma saker (ganska många kan man tycka..)
Men jag tycker faktiskt att jag har fått nog med skit för mina synder nu!
När jag kom hem från jobbet idag och byter om till stallkläderna så upptäcker jag att mina ben, som är väldigt långa, är fulla av utslag.. VA FAN!!
Långa ben= Mycket utslag ( heeeela benen ).
Knall röda och helt prickiga är dom.. Vad är det för fel nu då?
Nu har jag ju skött mig, bara sagt snälla saker till folk och gjort det jag ska..
Jag förstår inte..

Jag förtjänar faktiskt inte detta!
Kan man amputera bort båda händerna och båda benen!?
Just nu känns det väldigt aktuellt iaf. Vore en lättnad och bli av med skiten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0