I förebyggande syfte skulle man kunna säga..

 

 

  • Jag kliver upp kl. 7. 45. Trött som en elefant och ser ut som en misshandlad sengångare.
  • Duschar..
  • Tar på mig mitt ansikte
  • Äter fil och flingor.. och pencillin såklart! Och alla andra piller jag måste ta..
  • Har skolan mellan 9 och 12. Oftast en extra timme med min grupp efteråt.
  • Börjar jobba på salongen kl 14. jobbar, jobbar...
  • Slutar oftast vid 19... Ibland 18 och ibland 20.
  • Hem snabbt som ögat. Skit jobbigt nu när Heinz (<3) är sönder, jag får alltså ta hojen..
  • Äter det som står längs fram i kylskåpet. Varmt eller kallt, vem bryr sig ?! MAT!!!
  • Hitta en lämplig bil att köra till stallet i ... Lättare sagt än gjort!
  • Ut till stallet.. rida, mocka, ge mat och allt vad det innebär.
  • Hemma igen vid ca 21.30.. beror på när jag slutade jobbet och om jag red eller inte.
  • Matar marsvin, kaniner och allt vad det nu är..
  • Dricker te och låtsas att jag lyssnar på vad mamma säger.
  • Gör inlämningsuppgifter och läser de sidor som ska läsas till skolan.
  • SOVA!!



Japp, så ser i princip alla mina dagar ut.
Så nu behöver jag inte skriva något mer här under april.. :)
Om det inte skulle hända något väldigt kul förståss.
Om jag tex äter smörgås istället för fil, eller om jag skiter i att sminka mig en dag, eller kanske ramlar jag på cykeln..
Aa, man vet aldrig. Allt kan hända!!


Ska blir så jävla skönt när april är förbi och jag kan bli normal igen!





Kommentarer
Postat av: angelica

HEJA HEJA CORRE!!! KÄMPA PÅ, fattar verkligen inte hur du orkar. Fan va du är stark!!!!!!

2010-04-10 @ 18:36:08
URL: http://frudoddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0