Gubbhistoria




Okej, nu kommer jag med en ny gubbhistoria..
När jag tänker tillbaks på det här så inser jag att min gubbsjuka har gått alldeles för långt.
Det har gått från ett sjukligt tänkande till ett sjukligt beteende. Inte bra!
Det är så att jag blir rädd för mig själv..

Detta är en sann berättelse... tyvärr.. och inte tyvärr. Beror på hur man ser det.


Dom håller på och bygger om vid salongen. Det ska bli tandläkare på övervångingen.
Så det är som ett kaos utanför, i och brevid salongen. Jävligt jobbigt faktiskt!
Men med allt ont kommer något gott! :)
Killarna eller männen som jag skulle vilja kalla dom är sjukt snygga :) Inte alla , men många..
Det är iaf en kille där ( skulle gissa på 35år ) som ser ut som en gud! 
Jag tror han är perfekt :)  
Jag blir kär på en gång..
Så härom dagen när jag skulle gå på lunch så stog denna gudomliga man utanför salongen och rökte.
Eftersom jag brukar röka när jag är ute så hade jag ciggaretter i min väska. Dom har legat där sen jag var ute sist liksom.
Japp, det är precis som ni tror och tänker nu. Sjukt, jag vet !
Jag tog en ciggarett och gick ut och ställde mig med denna vackra människa och rökte.
Jag trodde jag skulle dö..
Fick verkligen kämpa för att jag inte skulle hosta ihjäl mig, var ju tvungen o spela att jag bara skulle ta lunch röken liksom :) haha...
Ja, som sagt, jag blir rädd för mig själv!
Så där stog jag och rökte ( utan att ha druckigt alkohol, illa! ) och små pratade med mannen i mitt liv.
TREVLIGT!


Jag vet att jag har väldigt många " mannen i mitt liv" nu.
Det är inte så bra..
Men jag kan inte hjälpa att dom bara dyker upp sådär lägligt. Man blir ju tvungen och göra något :)
Nu frågade jag iaf inte om vi skulle bli ihop. Jag kan ju inte vara för på.
Jag frågar honom nästa vecka :)










Kommentarer
Postat av: angelica

Hahahaha Corre jag älskar dej du är bäst!

2010-04-22 @ 15:45:15
URL: http://frudoddy.blogg.se/
Postat av: gabriella,

hahaha correeeee :D

2010-04-24 @ 21:26:07
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0