Får jag chans på dig ?



Varför måste man vara 2 i ett förhållande ?
Det blir så himla mycket mer komplicerat.
Själva grejen tycker jag är ganska jobbig faktiskt. Det skrämmer mig lite..


Tänk vad enkelt det var när man var mindre..
Man frågade bara " får jag chans på dig? "
Sen spelade svaret inte så stor roll egentligen.
Fick man ett nej så frågade man bara nån annan..
Eller ja, man skickade en kompis att fråga :)
Vore ju himla pinsamt annars! Men att träffa den man precis blivit rånobbad av, det var inga problem.
Och om man fick ett ja, så man skulle vara ihop sen liksom, då hände absolut ingenting.. Inte ett jävla skit!
Men man var ihop.. !
Kände man sedan för att byta pojkvän så frågade man chans på den "nya" innan man gjorde slut. För tänk om den "nya" sa nej, då ville man ju ha kvar den "gamla".
Haha, ja herregud......
Det låter hemskt men det var enkelt!


Själv var jag inte ihop med så många.
2 tror jag.. Men det räckte gott och väl!
Almida däremot har nog provat mer än hälften av dom pojkarna som går på Åsenskolan, och även endel på Strandvägsskolan.
Mamma blir svett på henne..



Almida efter ett juldisco för något år sen:
" Jag gjorde som Corre. Jag var med alla killarna"

Tack ska du ha, skit unge!





Kommentarer
Postat av: Elin Ståhl

hahaha almida in my <3 :D

2010-04-29 @ 11:35:10
Postat av: Anonym

det ligger nåt i vad almida säger ;) haha :D nejdå!

2010-04-29 @ 12:14:12
URL: http://sandrrak.blogg.se/
Postat av: gabriella,

haha jag älskar almida! :D

2010-04-30 @ 22:53:53
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHA

2010-05-01 @ 10:50:52
URL: http://fridastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0