Beslutsångest.





Varför är det alltid sån skillnad på vad man vill göra och vad man borde göra?
Hur ska man kunna bestämma sig?
Jag går och velar fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit.. Ändå kommer man inte fram till något vettigt.
Tillslut har man slut på tid och måste ta ett beslut.
Idag tog min tid slut och jag tog ett beslut. Jag ångrar mig redan..
Och det går inte att ändra på det nu ..
Jag valde det man borde göra fast jag ville välja det jag vill göra.
Finns det ingen manual för hur man ska tänka vid sånna här lägen?
 + och - lista kanske.. Men det funkar inte för hur man än gör så kommer man ju fram till det man vill göra.
Ändå gör jag det jag borde.. Ibland är jag så konstig! 



Usch, det är inge roligt nu...
Det man borde göra suger...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0