....




Jag letar desperat efter en logotype till salongen.
Det är ju skit svårt!
Tommy ska hjälpa mig och göra iordning lite på fönstret, dörren och till gatuprataren :)
Kl 1 kommer han och då ska jag försöka ge honom några ideér som han kan jobba utifrån.
Ledsen Tommy, men jag kommer nog lämna dig i sticket..
Har inte hittat något som känns bra än, men jag ska letar vidare.
Någon som har ett förslag ?


Igår köpte jag en ny dator :)
YEY!
Den är göör fin!
Har lite problem med virusprogrammet bara.
Har jag installerat det eller inte ?
Ska gå bort till Ronnie så får han hjälpa mig.
Kommer antagligen bli en pinsam stund.
Jag hatar och erkänna att jag inte kan eller inte fattar. Det slutar alltid med att han trycker på en knapp så är allt klart ( on-knappen tillexempel ) .


Ska klippa av mig mitt burr idag också :)
Har hittat en frisyr som är perfekt!
Nu smäller det. Jag är skit taggad :D





Kommentarer
Postat av: Mickis

Kul att det går bra för dig gumman! Är så stolt över dig! KRAM

2009-09-18 @ 21:08:26
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: elin

åå :D Vad långt du kommit ändå med allt ! JAg måste hälsa på snart !!!

2009-09-21 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0