...

Nu är jag igång o äter alger och massa andra kosttillskott. Det ska tydligen ta bort alla mina eksem :)det smakar bajs och har den hemskaste konsistensen ni kan tänka er. Det första 2omgångarna spottade jag ut. Det är jobbigt när jag har fått för mig att något är äckligt för då går det inte o få ner det. Min " jag-gillar-inte-kött" period höll på i typ 2år. Sen tröttnade jag på makaroner och ketchup så då fick jag lov o äta lite kött iaf. Nu typ 4år senare äter jag fortfarande inte fisk och jag har jätte jobbigt med och få i mig kyckling. Vissa dagar går det inte alls. Det är skit jobbigt. Så det här med o äta alger kan jag nog räkna med att det kommer fortsätta att framkalla kväljningar och tårar. Men jag ska ta mig fasen äta dom. Heja mig!!

Kommentarer
Postat av: elin

heja dig gumman !!

2009-09-12 @ 17:47:53
Postat av: Mickis

LYCKA TILL! Kram

2009-09-13 @ 19:17:57
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0