hokus pokus grejer.



Idag var jag med om något himla konstigt.
Var en kille och kollade på hästen..
Helt plötsligt började han kolla på mig och berättade precis vad jag känner och hur jag mår.
Jag tror inte på sånt där tjafs egentligen, men nu vet jag inte riktigt vad jag tror..

Jag funderar på vad han gjorde med mig..
Han klämde på axlarna och på benen och sen tittade han mig i ögonen hela tiden.
Först fick jag en extrem frossa och blev yr och nu, några timmar senare, känner jag mig typ full och tom.
Vad hände? Vad gjorde han med mig?
Efter den lilla behandligen fick jag en skit god och nyttig chokladbit.
Ja, det är sant en nyttig chokladbit. Wohoooooooooooo!!!!
Det finns en godisgud :)


Han ville absolut hjälpa mig med allt.
Men då måste jag åka hem till honom och hans lilla mini- spa.
Desperat som jag är så tänker jag prova.
Det är någonslags healing/massage/terapi..
Låter livsfarligt i mina öron men jag måste bli av med eksemen och klumpen i magen så jag provar.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här killen.
Först var han en helt vanlig kille
 som sen blev en läskig kille ( jag var skit nervös när han klämde och tittade sådär på mig)
efter läskighets stadiet blev han bara konstig. Och där är jag nu..
Men....
Han ser riktigt bra ut (DILF) och han har god, nyttig choklad så han funkar för mig :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha....jag gillart!

Vart har han sitt hokus-pokus-spa?Jag är aspirant!;)

2009-09-25 @ 11:42:16
Postat av: Mickis

Det låter spännande! :) Hoppas vi får uppdatering på vad som hände sen:)

2009-09-25 @ 17:09:31
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: elin

määää :D Haha jag tycker du ska köra !!!

2009-09-26 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0