Bitterfitta..



.. Ja, var det någon som ropade på mig ?!

Det är sant.. Jag är så otroligt bitter, arg och tråkig.
Jag tycker allt är jobbigt, tråkigt och onödigt.
Usch!
Jag är lite trött på mig själv just nu.
Det är jobbigt  det där !
Det är så himla svårt och gå ifrån sig själv eller bara inte höra av sig en dag liksom..

Men nu ska jag sova sen ska jag vakna upp som en ny människa.
Elin tror att jag är världens positivaste människa. Önskar det vore så! :)
Men tack Elin, du är go! :D Jag saknar dig
Nu ska jag iaf leva upp till Elins förväntningar och bli extremt possetiv.

(hur fan stavas possetiv/posetiv ? )

japp, så får det bli :)


Kommentarer
Postat av: Plingan

Gulliga goa positiva Corre. Love you <3

2009-09-04 @ 20:52:37
Postat av: eljjn

ja du är den positivaste jag vet iaf ! :) Saknar dig också. Ska vi boka in någon dag som jag kommer till Philly ?=)

2009-09-06 @ 19:22:03
Postat av: Cornelia

Det tycker jag absolut elin :) det vore skit kul!

2009-09-11 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0