äckliga fladder papper..




Jag absolut hatar papper!!
Jag är så trött på dom där jävla kuverten som ligger på köksbordet när jag kommer hem.
Värst är det när dom skickar en liten fråga eller att jag ska skriva på i ena hörnet.
Vad hände med telefonerna ? Varför i helvete kan dom inte ringa och fråga om jag vill ha blå eller svarta byxor?
Nej, det är bättre och skicka hem frågan i ett gulligt litet kuvert som jag sen måste köpa frimärken till och skicka tillbaks. Fattar dom inte att det tar så himla mycket längre tid än och bara slå en liten pling?!
Snabb leverans hit och dit.. Jo tack!
Och skriv så jag förstår iaf. då kanske man har en chans och skicka rätt från början.
Grymt irriterande!

Jag tänker inte ens börja berätta för er om vad jag tycker när det är massa reklam som är till mig..
Men det är då fasen inte bättre!


Är det inte inne med miljö?
Tror bestämt att all denna skickning med papper fram och tillbaks inte alls är bra för miljön.
Tänk vad mycket bilar som åker runt hela dagarna, vad mycket träd som sågas ner i panik för företag har använt för mycket papper och alla fabriker som ska mala ner dom där stackars träden till papper.
Nej, pappret är nog uppfunnet av djävulen.

Malin- miljövetare. Kan du vara snäll och ta upp det här med någon ? :)
Helst innan jag flippar ur totalt ..

 PS. man kan skära sig på dom också DS.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag verkligen älskar dig Cornelia! Du är så jävla skön! :) Man får alltid ett gott skratt när man läser din blogg!

2009-09-23 @ 17:28:18
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack Mickis :) Jag gör mitt bästa!

Kul med flytten :) Trevligt för diog och komma hem till staen igen ;)

2009-09-24 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0