Tips!



Om ni någon gång ska sno en bil, då ska ni ta min.
Inte för att jag vill bli av med den.. Den är bäst :)
Utanför att underlätta hela "ta utan att märkas" delen.
Jag glömer så gott som alltid att låsa bilen
 och som att det det vore lätt nog för alla er biltjuvar
så brukar jag underlätta det hela lite till genom att lämna nycklarna i..
Så nu slipper ni bryta er in och sedan tvjuvkoppla för att få igång den.
Det är bara att kliva in och vrida om nycklen.
Lättare än så blir det ju inte .. Super!
Eftersom folk inte kommer ana något så kan ni utföra detta på dagtid,
och ni behöver inte anpassa er efter dagsljus, folkmängd eller något annat.
Skönt för de kriminella och slippa jobba på nätterna! :)



På riktigt,
Jag måste skärpa mig med det där.
Jag vill ju inte att någon ska ta den.
Vore ju en fördel om jag iaf tog ur nyckeln..
men det är inte alltid så lätt och komma ihåg allt..



Kommentarer
Postat av: gabriella,

bra corre! ;D då vet jag hur jag ska göra när jag behöver en bil ;)

2009-10-14 @ 14:02:06
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: plingan

Tack, Corre. Jag som numera är billös, haha

2009-10-15 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0