rubrik!



Långdag på jobbet sen fika mys med Becka, Lollo och Madde.
Dom hade ju kvällsöppet på stan idag. Jätte trevligt! :)
Jag shoppade lite på Magnolia. 20% på allt i butiken!
Jag älskar när det är rea :D
Om jag passade på att köpa julklappar?  Nej, självklart inte. Bara saker till mig själv :)
Julklappar köper jag alltid sista veckan i ren panik..
Vore kul och köpa något genomtänk och i tid någongång meeeen nej, det är inte min stil..



Jag längtar så otroligt mycket till helgen..
Det ska verkligen blir skit kul! :)
Alla tjejor som jag tycker om kommer på förfesten :D
Massor av tjejor :)
 brudar, brudar, alla gillar brudar.. Trallallalalllaaaa.....


Ja, jag är övertrött.
Ja, jag är nervös som ett as.
och ja jag ska sova nu. 
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0