Rubrik



Trevlig helg med superbrudarna :)
Jätte kul och träffa fru frykberger också :)
Hon är knäpp!


Ny vecka.. buhuu!
Jag vill också ha höstlov faktiskt.
menmen..
I vuxenvärlden kämpar man på utan lov har jag fått höra av min väldigt käslosamma far.
just nu är han extra känslig eftersom han har spelat hockey idag och har nog ganska ont nu.
Men det skulle han aldrig erkänna :)







Jag behöver lite kontakt, jag behöver ta i nån, klappa lite.
Sjukt begär men så är det..
Jag har försökt med mamma eller Almida men det blir liksom inte samma sak.

Nu sova.

Kommentarer
Postat av: Eljn

Klappa hunden :) du kan få låna Simon lite i värsta fall(jag skulle föredra hunden)

2009-10-26 @ 22:14:43
Postat av: Cornelia

haha, hunden har sovit hos mig hela veckan :) det är mys det!

Nu ska du inte vara elak mot simpan! :)

2009-10-27 @ 10:58:21
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0