Hejhopp.



Fick mig ett par stövlar igår, äntligen!
Ett par fina och ett par praktiska. Jätte bra :)
Har prov gått dom idag och dom var superduper ;)


Sen blev det sjukan med händerna.
Jag fick en remiss till hudläkaren nu. Tack gud!
Jag hade inte räknat med och åka till sjukhuset så jag hade stringtrosor i spets på mig.
Självklart var det en ung kille som skulle kolla på mina eksem. Så himla pinsamt!
Jag brukar vara noga med och ha ordentliga trosor (hipster från newbody) på mig när jag ska till läkaren men som sagt så var detta oplanerat och jag fick lov och skämmas.

Helt slut när jag kom hem igår så jag gick och la mig halv 8 och vaknade 11 imorse. Great!
Känner att ett par timmar till hade inte gjort något.

 

Idag har jag försökt söka skola.
Är det bara jag som inte fattar hur man gör ?
Har ringt studievägledarna och det är "bara att gå in på studera.nu, där står allt"
Bullshit!
Jag får helt enkelt gå runt som ett socialfall till våren. KUL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0