...




Jag saknar att bara kunna göra det man känner för.
Nu måste allt planeras hela tiden. Jag hatar att planera!
När jag och lollo kände för att åka till sälen, då åkte vi till sälen.
Vi hade ingenstans att bo, vi hade typ inga pengar...
Allt vi hade var våra små väskor med sprit och kläder. Men fan vad roligt vi hade!
Jag vill ha det så igen!


Som Lotta på bråkmakargatan skulle ha sagt;
Vill jag ta meducin så tar jag meducin. Men vill jag inte ta den, så tar jag den inte.
Det är ju hur lätt som helst :)
Och det blir så himla mycket roligare.

Nej, jag måste slappna av och bli lite mer som jag var.
Min vanligaste mening var "skit samma" och mitt motto var "väntar man tillräckligt länge så löser det sig av sig själv".

Nu lunch och fika med Gabbs.


Kommentarer
Postat av: Mickis

SV: Vi har en biljett kvar så det är bara att hänga med om du vill :)

2009-10-27 @ 17:53:50
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Mickis

SV: Hehe det tänkte jag inte ens på, men fick se nu att det passade lite dumt! :D Typiskt att du jobbar då, men vi får planera in något annat kul framöver då även om du inte vill planera! haha

2009-10-28 @ 20:40:49
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0