.,.




Det finns ingen förskolelärar utbildning i Karlstad till våren. Tråk!
Har sökt en i dalarna som låter helt okej men jag vill inte åka så långt.. :/
Jag skulle ju kunna jobba framtill april och sen ta semester, sen jobba på olw under sommarn och sen börja läsa till hösten..
Men fan, vad tråkigt..
Helst vill jag ju att händerna ska bli bättre så jag inte behöver läsa alls.
ja, vi får se..

Har verkningstid på sista kunden nu.
Då kan man skriva blogg och kolla facebook :) hoho..
Jag vill gå hem nu..
Men måste till stallet efter kunden och sen hoppas jag att
Mr. upptagen-av-träning-och-sovning har tid för mig..


Nu ska jag skölja färg  :)
hej!

Kommentarer
Postat av: Eljn

Corrrreee!!! Jag o Sofia ska läsa till förskollelärare i kd till hösten ju !!! :D

2009-10-18 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0