Ego, arg och rädd.





Jag vet att jag är ganska egoistisk och inte vet vad andra heter, minns inte att jag har träffat dom osv.
Det är liksom ganska svårt och göra ett starkt intryck på mig, så att man fastnar.
Minns ansikten men inte så mycket mer, tyvärr!

Men bara för att jag inte bryr mig om speciellt många andra (låter hemskt när jag säger det )
så betyder inte det att jag inte har några känslor.
Dom som har gjort intryck tycker jag om så jag spricker! :)


Jag är däremot grymt känslokall, för att skydda mig själv.
Det funkar utmärkt och jag tycker alla borde ha en sån mur!
De få gångerna som jag blir riktigt ledsen håller inte i sig speciellt länge.
Ge mig 2- 3 dagar så mår jag bra igen och jag har redan förträngt vem den/det som gjort mig ledsen är.
Att ge fan i andra gör att man kan släppa folk mkt lättare och jag är kung på att ta personliga påhopp.
Så kom igen, ut med det bara! ;)
Man måste vara egoistisk och ha självförtroende annars kommer det gå åt helvete.
Människor är as!
Finns inte en enda människa som inte har varit ett as.


Skulle inte påstå att jag är ett as, men egoistisk är jag.
Kör mitt eget lilla race liksom.



Något som irriterar mig till tusen och som min super mur inte kan stå emot är när folk inte säger sanningen för att dom ska vara snälla mot mig.
Jag vet att jag är blond, men jag har en hjärna också.
Det är sant!
Det är något som verkligen gör mig ledsen och förnedrad!
Jag ser rakt igenom det här lilla spelet och det gör mig galen..



Malin, jag behöver konstiga teorier och pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0