Alert tisdag :)



Imorse var jag uppe med tuppen.
På med ridbrallorna och iväg till stallet.
Det är så underbart- jätte- fantastiskt skönt och rida på morgonen.
Dels så är det ljust ute så jag kan se hur hästen ser ut, man blir pigg resten av dagen och man har hela kvällen ledig.
Jag blir så lycklig :D
Dessutom är hästen påväg mot topptrim just nu. Eller ja, det är topptrim för henne iaf...
Hon är så söt så :)
Jag måste dock träna upp mig själv :S
Nu har jag tränat hästens kondition och muskler så mkt så nu orkar jag inte riktigt med ridningen som krävs.
Dumt av mig!
Men det är iaf skit kul när det går såhär bra :)



Igår var jag ,Sannah och Ulla på färgkurs i Karlstad.
Så numera är jag proffs på Lanzas hårfärg :)
Eller ?

Jag börjar komma tillbaks till mitt flyt nu.
Skönt!
Händerna ser ut som helvete, men jag kan se förbi det och tänka sådär som jag alltid tänker
"Det löser sig nog om jag struntar i det"
Ingen bra tanke egentligen men jag gillar den ändå.
Den gör mig avslappnad :)


Nu är det lunch mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0