Valborg.



Kvällen började med att jag var sen till Jennie, skräll!
Så när jag kom dit var grillningen redan pågång.
Jag flyttade undan lite kött och la på min mat. Sedan satte jag mig och väntade.
Då såg jag att folk kollade lite konstigt på mig.
Egoistisk som jag är hade jag gått före i "kön" som dom så duktikt och rättvist hade ordnat och jag hade lagt ut alla andras kött på kanterna så mitt skulle gå fort ;)
Jag är så jobbig ibland!

Sen tappade jag mobilen så bakluckan och batteriet ramlade ner mellan springorna.
Batteriet fick jag dock upp igen men inte bakluckan.
Så jag kör med en tejpad mobil nu :)
Jag som har så mycket pengar, klart jag köper en ny mobil. Underbart!

Sen rullade det på och drickan slank ner. Hur lätt som helst!
Så idag har jag tillbringat större delen på toaletten. Usch!
Farfar fyllde 75 idag men jag fick lov och gå hem. Mkt pinsamt!

Nu blir det bingen!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

jävla egoistiska fan ;) tänkte inte på mig som varit hos jennie sen fem, hjälpt till och inte ätit sen tjugo över elva i skolan.. nej bana väg åt drottningen cornelia libäck! ;d

2009-05-04 @ 17:39:26
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0