Tät i huvudet.



Jag har lyckts blivit sjuk. Fan vad töligt!
Svullen och öm i halsen, trycker i öronen, snorig och tät i huvudet.
usch, vad jobbigt!
Jag orkade inte med och gå ut igår.
Men när jag gick så var det så många som satt ute och festa och hade trevligt så jag blev skit sugen.
Tog en cider men nej, det gick inte. Jag mådde bara sämre och sämre..
Tog det lungt och gick runt och hälsa på lite hos folk. Det tar sån tid och gå någonstans när det är många som är ute och festar. Man måste liksom titta in en sväng hos alla :)
När jag tillslut kom fram till Collin var jag så trött så jag soman i soffan.
Vaknade ca. 2 timmar senare och gick och la mig i sängen. Satan i gatan vad dom spela i parken. Men jag var fortfarande inte sugen på och gå ut. Men då, helt plötsligt, drog dom igång "roffe och jag" där nere i parken.
Åhhh, jag blev helt tokigt, det är ju min och Malins stämmnings- /party- låt. 
Jag förstog inte varför jag stanna hemma. Skit!
Blev heltokig här.. Det är ingen fest utan roffe och jag..

Idag känner jag mig nöjd över att jag var hemma. Mår inte ett dugg bättre nu..
Ska hem och fira mammsen snart :) Sen blir det panodil, chips och soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0