Taggad, på en söndag.




Nu är det sommar.
Jag känner det! :D hoho..
Lilltån är heltokig så jag har varit tvungen och gå barfota i 10 dar nu. Synd! ;)
Den där vänster tån alltså, blir alltid såhär när det är sommartider på g :)
Jag hatar strumpor! Skor ogillar jag väldigt mycket, men strumpor är bland det värsta jag vet.
Jag viftar med tossingarna, heeeeela dan :)


Jag och Sannah har kämpat med projektarbetet idag. ojoj..
Skulle försöka göra iordning filmen och det var fasiken inte lätt.
Men nu är det klart :) Bra jobbat polarn! ;)
Sen har jag klippt Becka och Marita.
Jag önskar att jag fick vara lika korthårig som Marita.
Men icke, man måste spara till balen sörrni.. Döööööööööööö!
Direkt efter studenten blir det kortkortkort :D Åh, jag gillar't!


Taggad till tusen nu :D
Sommar, Kos, sommar, bal, sommar, student, sommar, trubadurkvällar, sommar.. 
Japp, nu blir det mer Ulf Lundell.
Vart är du Malin ? ;D



Kommentarer
Postat av: Bella bus

ge mig lite av din energi just idag corriander... please!

2009-05-03 @ 22:17:39
Postat av: Mickis

Hoppas du hinner med en sväng till norge också i sommar :)

2009-05-04 @ 10:19:51
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: youngmom

härlig blogg!

2009-05-04 @ 10:24:16
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0