Mer shots åt folket..



.... Eller varför inte en redbull/vodka ?
.... eller bara vodka vettja :)

Har haft en skit bra vecka på Kos.
Massa sol och massa party. Vet inte hur många shots och drikar vi har drukigt men det fanns inget stop :)
Jag och magen och dock inte varit överens om någonting. När jag var hungrig ville den inte ha mat, när jag ville gå ut ville den ligga kvar hemma på hotellet (toan) och när jag sa åt den och hålla sig inne så jag fick på mig mina kläder så ville den inte det heller. Men jag var envis och det gick bra ändå :)
Magen mår redan bättre..

Jag har varit grymt trött idag men nu har jag sovit i
någon timme och är redo för att åka tillbaks. Vad säger ni brudar ? ;)
Jag är redan rastlös och skulle mycket väl kunna tänka mig några fler galna dagar :D

Eftersom jag är världs sämst på och ta kort så väntar jag på att jag ska få dom andras. Är alltid lika kul och skratta åt allt dumt som har hänt och åt alla fulla människor.



2 veckor kvar i skolan.
Overkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0