Ingen rubrik




Jag försöker packa lite..
Det är fan inte lätt!
Jag har bestämt mig för att inte ta med mycket saker. När vi var i turkiet förra året fick vi slänga massa saker när vi skulle hem + att vi hade tagit på oss så mycket kläder så folk trodde nog att vi skulle flyga till Grönland ( det är kallt där va ? )
Iaf så kommer inte det hända den här gången. 
Jag ska packa praktiskt och endast det som är nödvändigt. Därför känns det som att jag måste välja kläderna med omsorg.
Jag får lägga ner mig ordentligt i det här..


Igår var det grillning/Eurovision häng hos Sandra.
Trevligt värre :D
Jag var absolut inte insatt i eurovison och brydde mig inte speciellt mycket.
Men kul var det!
Jag grillade nått kebabspett. Grymt gott! Det borde ni prova..



Vart ligger landet där man böjer bananerna, i uppspeedad verision.
Åhh, jag blir så lycklig! :D Eller öppspelt söm de säger..





Kommentarer
Postat av: eljn

la la la la :D

2009-05-18 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0