Hjärnspöken.




Ibland får jag för mig massa konstiga saker och då kan jag inte sluta tänka på det.
Oftast är det grymt onödiga saker..
Som idag, jag kan inte sluta tänka på hur mysigt det vore med cigg och kaffe på en balkong. Helst ska man ha morgonrock och tofflor också. I solen.. mmm ;) haha
Det här är helt stört, jag vet. Jag röker ju inte! Inte så ofta iaf.
Jag kan inte släppa det här och det börjar bli lite små irriterande. Det känns liksom som att nån sitter i hjärnan och terroriserar mig med den här jobbiga tanken.
Så nu tänker jag gå ut på "våran" lilla gård här i Karlstad med en cigg och en kopp kaffe.
Jag skippar morgonrocken och tofflorna.
Grannarna kanske tror jag har rymt från psykhemmet här brevid annars.


Jag skulle ha haft lite musik också, hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0