Ett förbannat tjat.



Jag vet att jag tjatar men jag kan inte låta bli :) 
1 inlämning, 1 bokrecention och muntliga nationella kvar i skolan, sen är det klart !
Så himla underbart! ;D
Och om exakt 1 vecka sitter jag på planet påväg ner till Grekland ..
Weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!


Har även fixat två jobb i sommar.
Kommer bli lite små jobbigt och cykla fram och tillbaks mellan dom. Men det blir mycket pengar ;)
 Och tänk vad vältränad jag ska bli , eller ?! haha. Inte så troligt !
Ska vara på Olw i år igen. Känns sådär får jag ju lov och säga menmen.
Sen blir det typ 2-3 halvdagar i veckan på salongen.

Nu ska jag vara duktig och göra inlämningen till religionen.
Viljan att överleva heter den. Det är seriöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0