.,.,.




Idag har jag köpt en studentklänning :D
Alla kör med hel vita, typ iaf, men inte jag inte..
Jag köpte en naturvit med blått på. Varför inte liksom ? :S :)
Aja, det blir nog bra.
Måste bar hitta ett par skor. Vore grymt om jag hittade ett par blå :)
Jag ska leta lite imorn tänkte jag..


I helgen ska mamma o pappa o dom små till Göteborg.
Jag får inte följa med. nej, jag får vara hemma och passa hunden. Roligt!
Men ja måste tvätta och packa lite så det kanske är bra..


Nu blir det promenix.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Plingan

Tvärtemot Corre. Fast de gillar jag=). Hoppas du hittar blåa skor.

2009-05-14 @ 21:14:50
Postat av: sannah

den va så himla fin på dig :) verkligen DU! min söta curry

2009-05-14 @ 22:59:54
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Kan inte hjälpa :)

Ja, jag ska leta. har inte riktigt kommit så långt :P





Tack, sannah :)

2009-05-17 @ 10:52:46
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0