drippdroppdrippdropp..


Curry, Corriander.. Mm, jag är riktigt kryddig.
I'm a spicy one, så att säga ;)



Denna satans tandställning ger mig en sån otrolig huvudvärk.
Det är skit jobbigt!
Men nu är det inte långt kvar. Snart åker den rackarn ut :D

Första dagen, på jag vet inte hur länge, som jag kommer hem innan 6. Skönt!
Jag ska inte göra nånting idag. Bara sova :)
Men först blir det litti kaffe med mammsen. Hon tycker att hon är dåligt uppdaterad.
Jag kanske måste berätta att jag åker till Kos om 13 dagar(!!!) och att jag snart tar studenten..
Tror inte riktigt hon har koll på det än. Minns inte om jag har berättat det eller inte.
Jag brukar alltid få berätta saker i efterhand och ibland kan det bli lite jobbigt.
Som när jag åkte till Göteborg över helgen tillexempel och mamma ringde och sa att det var mat nu.. ooops! :S ;)
Inte så lätt och komma ihåg allt jämt :)

Fotboll på fredag säger dom..
Men nja, jag vet inte..
 Vore ju lite skoj kanske.
Jag får tänka på saken..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0