M M M ;)

Nu mina vänner ska jag visa er en riktigt man..
Han är en sån som ger mig rysningar, får gammla kärringar att bli 20 igen och får killar att fundera på vilket håll dom är lagda åt egentligen.
Jag har sett allt detta hända, så jag vet!
Skulle antagligen göra vad som helst för den här människan. Jag tycker han är så otroligt het!
Ni skulle nog helst vilja se Dancing in the dark från -84. Inte många torra stolar då inte.
Men den går tyvärr inte att lägga in så ni får söka själva.
Så länge får ni nöja er med detta :)
Enjoy!







 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va helt säker på att det va collin i början av texten ! ;)

2009-03-02 @ 23:02:39
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hahaha :D Tycker du att han är en riktig man ? ;)

2009-03-03 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0