Tönt Corre.




När jag blir avundsjuk på folk så blir jag nästan som ett monster, speciellt om det gäller att dom har roligt utan mig!
Jag har grymt svårt för att då vara glad för att andra får ha roligt medans jag inte har det.
Jag blir så avundsjuk så jag stör mig på dom och sen blir jag nästan arg.
Det är därför jag alltid måste gå ut när jag vet att andra ska det.
Är så extremt nyfiken så jag kan inte sitta hemma. Då blir jag irriterad på de som är ute!
Om jag på något sätt ska kunna acceptera att de är ute så måste jag göra något speciellt hemma, inte bara en helt vanligt myskväll liksom. Då går jag i taket.
Hemskt dålig egenskap!





Imorgon åker jag hem, äntligen!
Veckorna bli otroligt långa när man bor i Karlstad.
Ska ha lite kalajs hemma för mig och Olivia i helgen tror jag. Trevligt!
Jag och Issa har sprungit runt och letat present till Olivia idag. Det är verkligen inte lätt, har så dålig fantasi när det gäller sånt där. Men jag tror vi fick till det tillslut :)




Stockholm igår var kul :)
Jag blir alltid så imponerad av folk som är duktiga på något.
Var först till riksdagen. Tänk er och vara så insatt och engagerad att man orkar prata viktiga frågor hela dagarna.
Grymt smarta och allmänbildade människor. Japp, jag var imponerad :)

Sen gick vi till Operan. Där finns det ju bara duktiga människor!
Var mest inne hos perukmakarna. Jag fattar inte hur dom orkar, evighetsjobb!
Men jag skulle väldigt gärna vilja lära mig.
Fatta vilket roligt jobb och va på en teater typ.. Klä ut sig och spela apa hela dagarna :) Dom måste ha grymt roligt på jobbet! fick även se en kille som var sminkad och peruken satt på. Återigen, jag är impad!

Tillsist blev det mat, kinabuffe ;), och shopping.
Inte imponerad av min shoppning insats! En tishirt och ett par vantar.
Tshirten var åt helvete när jag provade den när jag kom hem, hahah! jag borde verkligen börja prova kläder innan jag köper dom.
Jag såg ut som ett tält med enorma axlar, skrattretande! Ska byta den..


Nu blir det matlagning.
Ris och korvstroganoff står på menyn idag.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0