Studiedag.

Japp, studiedag idag.
Lite långtråkigt men det är rätt gött ändå :)
Jag orkar inte gå i skolan längre, usch!

Hade riktigt kul i parken i lördags :)
Jag var pigg fast klockan hade passerat 12,för en gångs skull.
Söndan var en äckligt slapp dag. Gjorde absolut ingenting.

Nu ska jag åka och köpa busskort.
Dom har så dåliga öppet tider där uppe vid bussarna.
Sånt kan göra mig riktigt förbannad.
Men idag är jag väldigt samlad och på bra humör.

För övrigt så är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år.
Jag har önskat mig en bil av mamma och pappa. Haha, troligt att jag får det men jag kommer inte på något annat jag vill ha..

nej..pussoch hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0