Sova ut ?!



06.30 slog jag upp ögonen imorse.
Jag kan inte slappna av och kunde därför inte somna igen.
Det är ju helt otroligt. Det blir liksom bara värre och värre och jag vaknar tidigare och tidigare..
Kommer antagligen sluta med att jag inte kan sova alls.

Idag ska jag iaf ta hand om små systrarna.
Eller ja, jag ska köra dom till stallet, sen titta när Almida rider och sen köra dom hem från stallet.
Jag har redan kört dit dom och typ halv 12 ska jag åka dit och titta på lillan :)
Men först ska jag hem till farmor och hjälpa henne lite. Gör det varje lördag.
Det börjar bli riktigt jobbigt och irriterande att behöva åka dit och se allt elände, dessutom tar allt så otroligt långtid och sånt kan ju jag reta mig lite på. jag vill att saker och ting ska gå fort.
Men vad gör man inte för sin gamla och sjuka farmor ?!


Ikväll blir det antagligen parken.
Har inte ro i kroppen och i knoppen för att sitta hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0